רשימת ציוד קרוספיט שכדאי להכיר

26 אוקטובר, 2023 by

בין אם התחלתם להתאמן בקרוספיט בתקופה האחרונה ובין אם אתם כבר מתאמנים וותיקים יותר, ציוד קרוספיט יכול לשדרג כל אימון ולהפוך אותו לחוויה מהנה. בנוסף, הציוד הופך את האימון לאפקטיבי יותר ועשוי למנוע לא פעם פציעות שונות. הנה כל המידע על ציוד קרוספיט שאתם חייבים להכיר.

כפפות קרוספיט מקצועיות

הכפפות משמשות את המתאמן להרמה של משקולות וגם כאשר מבצעים תרגילים כמו מקבילים או מתח. האחיזה טובה יותר באמצעות הכפפות ובנוסף לכפפות קרוספיט יש רכות מסוימת מה שמאפשר לבצע את התרגילים בצורה נכונה וטובה, עם כמה שפחות פציעות. כמו כן, כפפות קרוספיט יהיו עשויות לרוב מחומר אשר מנדף זיעה.

נעליים שמתאימות לקרוספיט

מדובר בנעליים מיוחדות אשר מעניקות תמיכה טובה לרגל במהלך האימון. נעלי קרוספיט הן יציבות הרבה יותר וזאת מכיוון שסוליית הנעל מונעת החלקות והן גם גמישות מאוד. בנוסף, לנעליים המתאימות לקרוספיט יש לא פעם בולמי זעזועים בחלק האמצעי של הסוליה, מה שמספק תחושה טובה יותר בעת ביצוע התרגילים השונים (חנות ספורט).

חגורה להרמת משקולות

אפשר לומר שפריט זה נפוץ בעיקר אצל מתאמנים וותיקים אך חגורת קרוספיט היא פתרון מעולה לכל מי שמרים משקולות. החגורה לרוב תהיה עשויה מעור ותגיע במגוון מידות ולכן לפני שרוכשים חגורה, חשוב לוודא מה המידה המתאימה לכם.

רצועות אימון כושר

רצועות מקצועיות TRX אשר מתאימות לאימוני קרוספיט ובעזרתן ניתן לבצע תרגילים שונים תוך התנגדות למשקל הגוף של המתאמן. מה שמצוין ברצועות אלו שאפשר לקחת אותן איתנו בתיק ולבצע את האימון גם במקומות אחרים, כמו החצר, הפארק, מקום העבודה, סטודיו לאימונים או כל מקום אחר. הקפידו לרכוש רצועות אשר ניתן לשנות את גודלן בקלות ובדקו גם מה העומס המירבי שהרצועה יכולה להחזיק (חנות ספורט בראשון לציון).

משקולות קטלבלס

משקולת אשר נמצאת בשימוש נרחב במהלך אימוני קרוספיט וזאת מאחר והיא מספקת חווית אימון מצוינת ומתאימה להמון תרגילים רלוונטיים. אם החלטתם לרכוש לעצמכם משקולת כזאת, הקפידו לבדוק שמדובר על משקולת מפלדה יצוקה, איכותית ובעלת אחיזה נוחה.

חבל לקרוספיט

בקרוספיט, תרגילים רבים מתבצעים תוך שימוש בחבלים ארוכים ועבים. בנוסף, קיים גם חבל טיפוס בעל חיבור אל התקרה אשר מגיע לרוב עם וו בקצה. החבלים מגיעים באורכים שונים ולכן הקפידו לרכוש את החבל המתאים לכם.

לסיכום, קיימים מוצרים שונים המתאימים למתאמני קרוספיט וכאשר אנו רוכשים ציוד כזה או אחר, חשוב לבדוק היטב האם מדובר בציוד איכותי ומומלץ. ניתן לבדוק לגבי מבצעים והנחות אודות ציוד זה וזאת מאחר ובמקרים רבים תוכלו למצוא הנחה בעת רכישה של מספר פריטים במקביל.

כמו כן, מומלץ להתייעץ עם מאמן מנוסה לפני רכישת הציוד וזאת על מנת שיסייע לכם להתאים את הציוד לרמה שלכם ולסוג האימונים שאתם מעוניינים לבצע.
הכתבה נכתבה בשיתוף עם אתר פודיום ספורט