הבלוג מתקן מתח מקבילים לבית או רק מתקן מתח?

מתקן מתח מקבילים לבית או רק מתקן מתח?

22 ספטמבר, 2021 by

האם כדאי לקנות מתקן מתח מקבילים לבית או רק מתקן מתח?

אחד התרגילים היעלים ביותר והפשוטים ביותר שאתם יכולים לעשות הוא כמובן מגוון תרגילי המתח והמקבילים. השילוב הזה של התרגילים ייצור לכם מבנה גוף חזק ויפה, ישפר את הכוח המתפרץ שלכם ויעזור לכם להיכנס לכושר בצורה מהירה.

בעוד שמקבילים עובדים בעיקר על שרירי היד הקידמית, מתח מחזק את שרירי הגב והיד האחורית, וכך תוכלו להנות מפלג גוף עליון חזק ומרשים.

רבים שואלים אותנו האם כדאי לקנות הביתה רק מתקן מתח או להשקיע קצת יותר ולקנות מתקן מתח מקבילים מלא, לכן אספנו לכם כאן כמה שיקולים שיעזרו לכם להחליט איזו סוג מכשיר לקנות ומה יעזור לכם בצורה הטובה ביותר להתאמן בבית.

למה לקנות מתקן מתח?

קודם כל בגלל המקום שהוא תופס בבית. יש מגוון רחב של מתקני מתח שיכולים להיות מאוד אפקטיביים בשבילכם בעיקר בסיטואציה שבה אתם גרים בבית בלי המון קטן יחסית או בבית שפשוט לא מאפשר לשים בו מתקנים גדולים. מכשיר מתח פשוט לא יתפוס לכם מקום בבית משום שתולים אותו על קירות הבית או באחד המשקופים. למשל, את מתקן המתח הפשוט הזה תוכלו לתלות בכל נקודה בבית וכך תוכלו להנות מאימון ביתי בכל נקודה נוחה שבה תרצו להתאמן.

סיבה נוספת היא כמובן המחיר. מכשיר מתח פשוט יעלה לכם הרבה פחות והוא יכול לשמש לאימון איכותי בעוד שמתקן מתח מקבילים יעלה קצת יותר. אפילו מכשיר המתח שלנו בעל 4 נקודות האחיזה שמאפשר לתלות אותו בצורה בטוחה בבית עולה רק 199 שקלים והוא מגיע עם הברגים וכל מה שצריך! אז אם אתם מפחדים על ההוצאה הזו, תוכלו לבחור במתקני המתח הפשוטים יותר.

למה לקנות מתקן מתח מקבילים?

אם אתם רוצים לייצר לעצמכם אופציה לעשות אימון מלא שנוגע במספר שרירים נרחב כמובן שאי אפשר להשוות בין מתקן מתח רגיל למתקן מתח מקבילים. מתקן טוב יכול לאפשר לכם לא רק להתאמן על קבוצת השרירים שהזכרנו למעלה, אלה גם על שרירי הבטן והכתפיים משום שהוא יכול להגיע עם מתקון לגב שיאפשר לכם להתהפך ולעשות גם תרגילי הרמת רגליים. מתקן מתח מקבילים מדגם TTCZ מגיע אפילו אם ידיות בתחתית שמאפשרות לעשות שכיבות שמיכה בצורה נוחה יותר ומתקן שיחזיק לכם את הרגליים בזמן כפיפות בטן. בעוד שמכשיר מתח מאפשר לעשות רק מתח, מתקן מתח מקבילים איכותי יכול לשמש לאימון שלם ומלא.

אם חשוב לכם להתאמן ברמה מקצועית ואתם לא רוצים להוציא כמה אלפי שקלים על מכוני כושר, מתקן המתח מקבילים ובפרט המתקן מתח מקבילים המתכוונן שלנו שמתאים גם לילדים וגם למבוגרים זהו הפתרון המושלם בשלכם הביתה, כך שתוכלו להתאים את הגובה בינכם לבין אימון של הילדים ולאחסן את המוצר בצורה הכי נכונה שיש

לסיכום אנחנו נמשך לעזור לכם להחליט ולבחור את המכשיר המתאים ביותר לרצונכם ולסוג האימון שתבחרו. מוזמנים להיכנס לאתר שלנו או להתקשר אלינו, בהצלחה!