תקנון אקסוור – XWEAR

תקנון אקסוור

מבוא

אתר אקסוור הינה חנות וירטואלית למכירת  ציוד אומניות לחימה מכשירי כושר, מוצרי ספורט ועוד…

  • המידע המופיע בתקנון זה רשום בלשון זכר, לנוחות בלבד והתקנון מתייחס בצורה שווה לשני המינים.
  • הרכישה באתר כפופה לתנאים המופיעים בתקנון זה. הנך מתבקש לקרוא אותו במלואו ובקפידה.
  • השימוש במכשירים המופיעים באתר הוא על אחריות המשתמש בלבד ואין החברה אחראית לכל סוג של פציעה שעלולה להיגרם למשתמש.
  • טל”ח.

הרכישה

  • אתר אקסוור מאפשר ללקוחות רכישה קלה, נוחה ובטוחה של מוצרים באמצעות האינטרנט.
  • ניתן לרכוש את המוצר בכל עת עד לגמר המלאי.
  • קיימות מספר אפשרויות תשלום לרכישה באתר.
  • המחירים באתר כוללים מע”מ כחוק.
  • על הלקוח מוטלת האחריות לוודא ולבדוק את נכונות פרטיו.
  • במידה וקיימת אפשרות בחירת צבע בעמוד המוצר והלקוח לא בחר את הצבע של המוצר, הצבע ייבחר רנדומלית.
  • במידה ולא צוין אחרת בעמוד המוצר, המתקנים המותקנים לקיר או לתקרה מגיעים ללא הברגים הנדרשים על מנת לחבר את המתקנים הללו לקיר או לתקרה.
  • אקסוור שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את המכירה והשיווק של כל מוצר בכל עת שתחפוץ בכך ללא התרעה מוקדמת על פי שיקול דעתה.
  • במידה ולא צוין אחרת בדף המוצר ההרכבה של המוצרים היא עצמאית.
  • במידה ונדרשים ברגים לחיבור המתקנים לקיר/לתקרה והם לא כלולים בערכה היצרנים ממליצים להשתמש בברגי ג’מבו 8 מ”מ, אלא אם כן צוין אחרת בעמוד המוצר.

ביטול עסקה והחזרת מוצר

  • בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ”א – 1981 ותקנותיו, ניתן לבטל את הרכישה בתוך 14 ימי עבודה שמניינם מיום קבלת המוצר במען שנמסר בהזמנה. יש לעיין באתר לזכויות להגנת הצרכן לקבלת מידע נוסף.

זכות הביטול אינה קיימת במקרים הבאים:

  • טובין פסידים – מוצרים שערכם יאבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר לעסק, לדוגמא: שקיות קרועות, מוצר מלוכלך ו/או שנעשה בו שימוש, מוצר שרוט, מוצר ללא אריזה מקורית או כמובן, מוצר שבור. בהתאם לחוק הגנת הצרכן, שירותי הארחה, נסיעה, חופש ובילוי;
  • לגבי מוצר שהוא מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, התשנ”ה-1995.
  • טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה; (כגון שקי אגרוף, הדפסה על הבגדים או\ו כל שינוי, אשר חל על המוצר כתוצאה מבקשת הלקוח בעת הזמנה באתר או עם נציג שרות טלפוני).
  • טובין הניתנים להעתקה, שכפול והקלטה לאחר פתיחת אריזתם המקורית.
  • בהתאם לחוק להגנת הצרכן, מוצרים, אשר הוזמנו מחו”ל עבור לקוח לא ניתן להחזיר.
  • כדי לשמור על בריאות כולנו, אנחנו לא מאפשרים החזרת מזרנים שאריזתם הוסרה, במידה ולא נפתחה האריזה של המזרון ניתן להחזיר אותו.

ניתן לפנות לחברה בתוך 14 ימי עבודה מיום קבלת המוצר בדרכים הבאות:

מען לחבילות:

ליאון סייג

הראה 41

רמת גן

039696977

משלוחים חזרה דרך שליח בלבד – משלוח לדואר רשום חזרה לא יתקבל

במקרה של ביטול העסקה והחזר המוצר לחברה, יוחזר ללקוח הסכום ששולם על ידו בגין המוצר או השירות, בניכוי דמי משלוח וביטול עסקה בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם.

במידה ולקוח התחרט ומעוניין לבטל את העסקה, ישלם הלקוח בגין משלוח עבור ושב בתוספת ניכוי דמי ביטול העסקה בשיעור של 5%.

הכסף יוחזר ללקוח רק לאחר קבלת המוצר המוחזר בחברה, בהתאם לאמצעי התשלום שבו השתמש הלקוח בעת ביצוע ההזמנה, תוך 7 ימי עבודה.

 

* במידה והלקוח בוחר להחזיר מוצר שקיבל במשלוח בחינם, עלות הזיכוי תהיה פחות 20 ש”ח או 25 ש”ח במידה ומדובר במשלוח בדואר ישראל או משלוח לנקודות חלוקה בהתאם למשקל החבילה ו35 ש”ח לכל חבילה במידה ומדובר במשלוח עם שליח ותוספת ניכוי דמי ביטול העסקה בשיעור של 5% מערך המוצר.

* תוצאות הביטול במוצרים הדורשים הרכבה ו/או התקנה – דע: לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו, אלא לאחר שהספק נתן הסכמתו לכך מראש. במקרה כאמור, בנוסף לכך שמבצע הפעולה יחזיר על חשבונו את המוצר לחנות או לספק ממנו נרכש המוצר, באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או פגם ו/או נזק ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא, ינוכו 20% – 30% נוספים מערך המוצר המוחזר.

* מובהר בזאת כי במידה ולקוח בוחר לבטל את העסקה הוא יחויב בתשלום מלא בגין השילוח גם אם טרם קיבל את ההזמנה, וזאת במידה וההזמנה הועברה מהמחסן לחברת השילוח.

למען הסר כל ספק – החזרת המוצר שנרכש מותנית בקיומם המצטבר של התנאים הבאים:

  1. לא עברו 14 יום מיום קבלת המוצר.
  2. עלות המוצר הינה 50 ש”ח או יותר.
  3. מוצר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
  4. למוצר תצורף חשבונית המס המקורית.

אספקה והובלת המוצר

  • אקסוור תדאג לספק את המוצר ללקוח לכתובת שהוקלדה על ידו בעת ביצוע הרכישה, בהתאם לסוג המשלוח אותו הוא בחר.
  • משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה על ידי הלקוח ומחובתו לוודא כי היא נכונה.
  • ניתן לאסוף את המוצרים מהחנויות שלנו בתיאום מראש בלבד
  • אקסוור לא תהא אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או אירועים שאינם בשליטתה.
  • זמן אספקה של חברת שליחויות: זמן משלוח ממוצע 2-3 ימי עסקים (זמן משלוח מרבי 6 ימי עסקים, אלה אם כן רשום אחרת בדף המוצר או שאזור המשלוח מופיע ברשימת אזורי שילוח חריגים).
  • לקוח נכבד, לתשומת לבך: ההגעה לאזורים החריגים כרוכה במשך שינוע ארוך מהרגיל
  • זמני האספקה המופיעים בדף המוצר יימנו בימי עסקים בלבד, בימים א’ עד ה’ בלבד. ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג לא יבואו במניין ימי עסקים.
  • מדיניות האספקה וההובלה נקבעת על ידי הספקים.
  • ברגע שנבחרת אפשרות של משלוח עם שליח, המערכת בוחרת אוטמטית את חברת השליחויות אתה תשלח החבילה על פי שיקולי משקל, מרחק ועומס, תנאי המשלוח וזמן האספקה זהים לחלוטין.
  • משלוחים כבדים ישלחו לכניסה לבניין בלבד.
  • למען הסר ספק, עלות המשלוח הנקובה בדף המוצר אינה כוללת חיוב בגין הובלה חריגה כגון, הובלת מוצר לקומה גבוהה שלא ניתן לבצעה באמצעות מעלית ו/או הובלה הדורשת כוח אדם מיוחד ו/או מנוף ו/או אמצעים מיוחדים כלשהם. במידה ומדובר בבניין ללא מעלית או בבניין ללא גישה המשלוח יהיה לכניסה לבניין ולא לדירה, כמו כן במידה והמשקל של החבילה עולה על 30 ק”ג ההובלה תהיה לכניסה לבניין בלבד!
  • חברת השליחויות פועלת לפי הרשום בשטר המטען. אין למסור לשליח חבילות כלשהן, כסף מזומן, או מכתב מבלי לתאם זאת מראש עם החברה. החברה לא תהא אחראית לדבר מה שנמסר לשליח מבלי תיאום מראש של דבר המסירה לשליח. לא ניתן לשלם במזומן על הזמנה בעת קבלת המשלוח.
  • החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק עקיף, תוצאתי או מיוחד שייגרם ללקוח בגין כל איחור, עיכוב או כשל באספקת מוצר או שירות – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.
  • תיאום המסירה בחברת צ’יטה מתבצע ע”י שליחת SMS לנמען, במידה ולנמען אין גישה לקבלת SMS הלקוח אחראי לתיאום האספקה.
  • הגעת סרק: כשל במסירת החבילה בשל סיבה הקשורה ללקוח תחויב בתוספת 35 ש”ח.
  • שינוי כתובת לאחר יציאת המשלוח מהחנות, תחויב בתוספת של 35 ש”ח וזמן המשלוח עלול להתעכב.
  • זמני האספקה יספרו מיום ביצוע ההזמנה במידה ובוצעה לפני השעה 12:00, במידה וההזמנה בוצעה לאחר השעה 12:00 יספרו מיום לאחר ביצוע ההזמנה.
  • שימו לב: המשלוחים מתבצעים בימים א-ה משעה 9:00 ועד 17:00, ההספקה תעשה בשעות שיקבעו על ידי חברת המשלוחים, בכול אופן חברת המשלוחים תנסה לתאם הספקה שתהייה נוחה ללקוח. משלוח

איסוף ההזמנה מתבצע מהמחסן שלנו בפתח תקווה דגניה 3 או רמת גן הראה 41

שעות פעילות איסוף עצמי

ימים א-ה – 10:00-16:00.

טלפון לתיאום מראש – 0545243725

מדריכים, תמונות, וידיאו ומידע באתר

  • כל המדריכים, התמונות, וידיאו והמידע המופיעים באתר בגדר המלצה בלבד והשימוש במידע המופיע בהן באחריות המבצע בלבד!
  • לפני האימון או ביצוע פעולות המופיעות באתר מומלץ להתייעץ עם רופא משפחה או איש מקצוע מוסמך.
  • התמונות באתר להמחשה בלבד.

שירות לקוחות

בכל שאלה או בירור לגבי מוצר, ניתן לפנות לנציגי השירות שלנו בטלפון:039696977 או במייל:[email protected]

אחריות ושירות

  • שירותי אחריות בטלפון: 039696977
  • במידה ולא צוין תוקף האחריות בדף המוצר, האחריות היא לטיב המוצר בלבד.
  • האחריות לא חלה על הסוללות.
  • האחריות תקפה רק בצרוף חשבונית, במקרים בהם ניתנה גם תעודת אחריות: בצרוף תעודת האחריות וחשבונית הקניה.
  • אין החברה אחראית או תישא בהוצאות שילוח ,פירוק והרכבה לצורך הבאת המכשיר לשירות.
  • אין החברה אחראית או תישא בהוצאות שילוח המכשיר חזרה ללקוח.
  • אחריות זו אינה תקפה על מכשירים וחלקים אשר תוקנו או הוחלפו על ידי גורם אחר.
  • תיקון והחלפת המוצר תהיה בתלוי דגם המוצר

האחריות לא חלה על המקרים הבאים:

  1. נזק כתוצאה משימוש לקוי.
  2. נזק כתוצאה משימוש במכשיר לצרכים אליהם הוא לא יועד.
  3. נזק כתוצאה מחבלה.
  4. נזק כתוצאה מנפילה.
  5. נזק כתוצאה מאחסון לקוי.
  6. נזק כתוצאה מרטיבות.
  7. נזק כתוצאה מכוח עליון.

אבטחת מידע ופרטיות

  • חברת אקסוור מתחייבת לא למסור את המידע האישי שממולא על ידי הלקוח לגופים חיצוניים.
  • חברת אקסוור נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת להגן ולשמור על סודיות המידע. במקרים של התקפת סייבר לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישיר או עקיף  שייגרם ללקוח אם מידע זה יאבד או יעשה בו שימוש לרעה.

קניין רוחני

  • כל זכויות הקניין הרוחני המופיע באתראקסוור  הינן רכושה הבלעדי של החברה.
  • אין להעתיק, לשכפל, להפיץ או להשתמש במידע המופיע באתר או בבלוג אלא אם כן ניתנה לכך הסכמה מראש בכתב מטעם החברה.
  • כל הפרה של המדיניות הנ”ל עלולה לגרום להפרת זכויות יוצרים אשר תחשוף את המפר לתביעה משפטית.

 

* תקנון זה מחייב גם בביצוע עסקה עם נציג טלפוני.

עצם ביצוע רכישה באתר, מהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את התקנון, הבין אותו והסכים אליו
התקנון הינו חוזה מחייב בינך (הלקוח) לבין אקסוור (החברה)